pátek 27. července 2018

Nyilas Kubalík Pilsen húzni a rájátszásban, de figyelmeztet a felhajtón megy!

A üldözők lenézett, mint egy kilátó. Dominik Kubalík volt, mielőtt a többi mesterlövészek luxus vezetést. Tehát bánja, hogy az elmúlt hét fordulóban reprezentációs szünet hit csak kétszer. 29 gól megvédte trónját király extraligových lövészek. „Mindenért köszönhetem a fiúk. Mindenki engem keresett, és ennek alapján, „dicsérte Pilsen mesterlövész csapattársai.

Első a védelem. Elhiszi, hogy sikerül ez?
„Mielőtt a szezonban sem. Legfőképpen beszélgettem erről a bátyámmal, ezért valahogy azt jövendölte, hogy ha adtam tizenöt célok lennék villanyozva. Ismételjük a szezonban nehéz, különösen a kezdő.Nem vártam, hogy ebből a szempontból ez volt a másik ál om szezonban. „

Sorozatban immár második alkalommal bárki rossz. Míg egy évvel ezelőtt te voltál az első két gól, ezúttal hat, a legközelebbi üldözője Michal Vondrka ültetett az utolsó fordulóban. Lehetne nyugodt.
„Láttam, hogy mit kezdek az volt, hogy elérje harminc. Nem mondom, hogy én nem szeretnék elérni, akkor hazudik. Bár ez nem jött össze, nagyon örülök, hogy működött, bár az első nyolc, kilenc gól volt haszontalan, mert mi még mindig veszít. Addig kezdett forgatni, és a cél az volt fontos.Örülök, hogy van, hogy visszatérjen a unibet üdvözlő bónusz hozzájárulást. „

Arra is van az időszakokban, amikor nem lehetett megütni. Már foglalkoztunk vele magam?
„Nem vagyok az a típus, nyomást gyakorolnak magam, és azt mondják, hogy minden játékban van, hogy a cél. Néha esik ott, néha nem . Volt egy esélyt, de a végén kell lennem a rossz döntés, sokszor feleslegesen rohant, ahogy szerettem volna, hogy ezt a célt. De ez nem volt, hogy úgy éreztem valami kötve. Számomra ez volt a többiek, az eredményeket. Szóval nem foglalkozik egyáltalán. „

De én már legszorgalmasabb gólszerző.
" Ez minden, amit tudok. Mit tehetek? Amikor látom a kaput, én is sokszor zavarta, hogy rekordot.Még a többi szám, tehát osztott meg. „

Hogyan kell a vezetői idén eltér a múlt évben?
" Az elmúlt szezonban adtunk sok gól és adtunk mi mindannyian. Nyertünk, voltak Lauf, nem volt veszteség öt, hat játékot. Ezúttal elindult lefelé takaró esett ránk. Az első negyedévben gyűjtöttünk nyolc pontot. unibet fogadás bónusz href="https://www.4shared.com/u/VVRE_huT/kandi.html">unibet online fogadási Tragédia. Aztán volt, hogy utolérj ék. Szerint a pontokat, amit már több, de úgy éreztem, valahogy tetszik. Célok tettem leginkább a hatalmi játék, egy hasonló helyzetben, mint az előző szezonban. Tartozom a fiúk. Függetlenül attól, hogy velem volt a támadás mindenkit keres engem támaszkodik.De leginkább örülök, hogy sikerült, mint egy csapat. Olvastam egy interjút Kuba Klepiš, aki azt mondta, hogy még mindig lehet egy jó szezon. Azt mondják, ugyanaz a dolog. Lehet még mindig jó. „(Smiles)

Hiszel abban, hogy miután halad a rájátszásban ellazult te?
" kötöttünk ki idézetek rossz. Hat, hét körrel a vége előtt az alap los nézett nagy, mi volt ellenfél körül, és úgy tűnt, hogy ha jött egy kábelt, akkor visszapattan. Ez hibás, voltunk egy kicsit fagyott, amikor kijött, hogy mi pontokat a Sparta. Nem unibet élő fogadás számít, hogy mi Vary vagy üstökös segítséget. Ör� �lök, hogy itt vagyunk segíteni szükség.Most, hogy már kész az előzetes kerek, esett ránk. „

A Vitkovice kiegyensúlyozott költségvetés, de ez az utolsó alkalom, amikor elromlott 6: 2
" Ez valószínűleg nem számít, ha játszunk Vítkovice, Chomutov vagy Boleslav. Úgy kezdődik elölről. Az utolsó mérkőzés őket nálunk talán egy kicsit emelt bizalmat. De én nem hiszem, hogy fognak dönteni.


Fogunk készíteni őket, mint ahogy ők nekünk. Birkózni érte menni. „

nem fordult szembe Vitkovice büntetés lövés. Gyere rájátszásban fen razziák?
„Egyáltalán nem! Már Sparta, azt mondta, hogy megy, annak ellenére, hogy nem volt semmi. Ez azt jelenti, hogy semmit sem én, sem én tényleg nem. Mit fogunk beszélni…„(nevet)

unibet sportfogadás online

Žádné komentáře:

Okomentovat